Forum Scuter Club: Piaggio Liberty 50cc written by Clodius

Jump to content

Toggle shoutbox Shoutbox

Grinch Icon : (20 August 2013 - 08:05 PM) Daca aveti timp si chef sa moderati dati-mi un PM si se rezolva
LaurX82 Icon : (20 August 2013 - 08:21 PM) Parca m-as baga ca intru cam in fiecare zi pe acest forum, pacat ca nu prea posteaza multi si multi nu intra uni au disparut...
victor_vclic Icon : (24 August 2013 - 01:11 AM) Grinch, eu nu sunt multumit de interfata asta. Printre altele, cred ca si interfata asta a "spart" vechea gasca
victor_vclic Icon : (24 August 2013 - 01:12 AM) s-ar putea face ceva?
Grinch Icon : (24 August 2013 - 09:05 AM) De ce nu esti multumit de interfata? Concret, ce nu iti place la ea?
LaurX82 Icon : (24 August 2013 - 10:52 AM) Vechea gasca nu mai e nicaeri nu numai pe acest forum. Multi au schimbat categoria, cei noi nu prea ii intereseaza forumurile. Decand cu Facebook pe multe forumuri s-a cam incetat activitatea...
LaurX82 Icon : (24 August 2013 - 10:54 AM) Multi care se cunosc vorbesc pe messenger si tot asa, telefoane, nu prea mai inpartaseste nimeni public mai nimic, s-a facut "bisericute" sa zic asa si acolo e ceva intern nu prea e public.
LaurX82 Icon : (24 August 2013 - 10:56 AM) Interfata mi se pare ok cat de cat vizual, la optiuni mai lipseste cate ceva. Era bun sa fi avut stergere membru si/sau toate postarile lui ceva de genu, adica o munca mai usoara pentru admini/moderatori.
LaurX82 Icon : (04 September 2013 - 07:59 PM) S-a redeschis scuteristi.ro si iara a disparut lumea de pe aici, asa ca forumul ala e dus rau e mai mult de vanzari-cumparari si tepari... :(
victor_vclic Icon : (14 September 2013 - 10:15 PM) Grinch Icon : (24 August 2013 - 10:05 AM) De ce nu esti multumit de interfata? Concret, ce nu iti place la ea?
victor_vclic Icon : (14 September 2013 - 10:22 PM) cred că este prea încărcată
victor_vclic Icon : (14 September 2013 - 10:23 PM) interfața are prea multe opțiuni, nu găsesc imediat un topic în care se discută, este chatul, imaginile, bara din dreapta etc.
victor_vclic Icon : (14 September 2013 - 10:23 PM) sunt și pre amulte subforumuri
victor_vclic Icon : (14 September 2013 - 10:24 PM) dacă postez undeva ar trebui să sară în ochi celorlalți și să-i antreneze la discuție, să zică fiecare ceva și să fie continuat subiectul
LaurX82 Icon : (15 September 2013 - 07:47 PM) Este sus in dreapta View New Content si vezi toate posturile noi/ultimile care s-a postat.
underground2891 Icon : (31 January 2014 - 09:10 AM) laurx82 id meu cel nou e doctoru_doctoru1982 da-mi add sa mai vb pe mess salutare
LaurX82 Icon : (31 January 2014 - 08:46 PM) ok te-am adaugat...
GLUE Icon : (12 April 2014 - 11:37 AM) Salutare, cum merge inceputul de sezon ? Posted Image
LaurX82 Icon : (12 April 2014 - 10:16 PM) prost... ca ploua in fiecare zi :(
GLUE Icon : (15 April 2014 - 07:09 PM) Fiindca tot ploua va invit pe Forum in numar cat mai mare
Resize Shouts Area

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Piaggio Liberty 50cc un sfat Rate Topic: -----

#1 User is offline   Clodius Icon

  • atent, corect si simpatic
  • PipPipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Global Moderators
  • Posts: 1,032
  • Joined: 19-March 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Peugeot V-Clic
  • Cilindree (cm³):50

Posted 23 November 2009 - 08:46 PM

un mesaj de la un nou membru, capbun
Ce-ar fi sa-i dam un mic ajutor?

Quote

ma adresez dvs cu rugamintea de a-mi da o sugestie ref la un scuter piaggio liberty 50cc, 4t, fabr 2001, care m-a "albit". am luat o groaza de piese pt el de la tg mures, dar eu stau in c-ta si am avut "noroc" numai de mecanici de duminica, urechisti, mi-au desfacut motorul de mai multe ori, au reglat distributia, au schimbat lantul, segmentii de mai multe ori, bobina inductie, .....imi pare rau de el, ca arata bine si mergea super cand l-am cumparat, dar atunci venea direct din italia....aici lumea nu a auzit de testere, suntem in lumea a ...cat vreti dv. intr-un cuvant, am renuntat sa mai sper ca va merge vreodata si as vrea sa-l dau si sa iau un yamaha, macar aia au service. unde as putea sa -l dau, si, chiar nu e nici un service in tara asta? am auzit ca e la bucuresti, dar nu vreau sa merg cu el in masina pana acolo si sa dau exact peste specia de mecanici de aici! ce ma sfatuiti sa fac? e naspa ca nici nu sunt familiarizat cu site-ul asta, dar un raspuns si opinia dvs m-ar ajuta!
acum nu mai trage, la deal "moare si abia se "taraie", inainte fugea cu 80/ora. si asta, cu segmentii schimbati, ulei de cel mai bun , i-am facut si eu ce m-am priceput, carb spalat de mai multe ori....acasa am un atelier unde pot face aproape orice , dar nu ma ajuta!
merci anticipat pt raspuns!

0

#2 User is offline   Ionel1 Icon

  • Membru
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 29-April 08
  • Marca:Piaggio zip 4T 50c
  • Cilindree (cm³):50

Posted 23 November 2009 - 11:20 PM

cu cat il vinzi? ai poate si niste piese pentru motor?
Vand diverse piese 2T-4T NOI sau SH.
Contact: YM: ro_3x
Mail: ro_3x@yahoo.com
0

#3 User is offline   capbun Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 30-August 09
  • Marca:Piaggio Liberty 4T
  • Cilindree (cm³):49

Posted 24 November 2009 - 03:59 PM

View PostIonel1, on Nov 23 2009, 11:20 PM, said:

cu cat il vinzi? ai poate si niste piese pentru motor?

nu am idee cat sa cer pe el....o sa postez siAttached File  015.JPG (157.32K)
Number of downloads: 51 cateva foto, are piese de rezerva ce m-au facut mecanicii sa cumpar degeaba, adica lant distributie , bobina inductie,toate originale . daca tot mi-ai raspuns, spune si tu cam cat crezi ca as putea sa cer pe el?

Attached File(s)

  • Attached File  019.JPG (162.48K)
    Number of downloads: 39
  • Attached File  021.JPG (461.96K)
    Number of downloads: 34
  • Attached File  014.JPG (104.57K)
    Number of downloads: 22

0

#4 User is offline   Scarabel Icon

  • Invatacel
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 59
  • Joined: 10-June 08
  • Location:Botosani
  • Marca:Aprilia Scarabeo 50 cc 4 t
  • Cilindree (cm³):49,9

Posted 24 November 2009 - 05:16 PM

Salut! Si pe mine m-ar interesa regulatorul de tesiune de la scuter daca il dezmembrezi ca am un Aprilia Scarabeo 50cc 4t si multe piese se potrivesc.
0

#5 User is offline   capbun Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 30-August 09
  • Marca:Piaggio Liberty 4T
  • Cilindree (cm³):49

Posted 25 November 2009 - 11:13 AM

View PostScarabel, on Nov 24 2009, 05:16 PM, said:

Salut! Si pe mine m-ar interesa regulatorul de tesiune de la scuter daca il dezmembrezi ca am un Aprilia Scarabeo 50cc 4t si multe piese se potrivesc.

sa stii ca m-am interesat pentru piese si scarabeo are cele mai multe in comun cu liberty, din ce am cautat eu pe net....care e regulatorul de tensiune? sunt aproape sigur ca e o problema electrica la mine....eu am schimbat numai bobina de inductie, dat mai e o componenta electrica imediat sub far, ascunsa sub masca fata, scrie pe ea ducatti energia...ai incercat la tg mures? baietii sunt corecti si mi-au trimis tot ce am cerut pana acum, numai piese originale. spune care e regulatorul asta si ce face! inca nu m-am hotarat sa-l dezmembrez, merg toate, e pacat....incerc sa-l vand sau sa-l repar!
0

#6 User is offline   Ionel1 Icon

  • Membru
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 29-April 08
  • Marca:Piaggio zip 4T 50c
  • Cilindree (cm³):50

Posted 25 November 2009 - 05:30 PM

Are in comun mai multe si piaggio zip :D

Si eu am avut probleme cu el. Si l-am reparat eu.Am invatat multe. Acum merge f bine. :D L-am delimitat, segmentat, schimbat supapa(admisie, am indoit-o).Am cumparat CDI si regulatorul de tensiune(100e amandoua, de la reprezentanta piaggio din italia).

Ce problema ai, te pot ajuta cu mare placere.
Vand diverse piese 2T-4T NOI sau SH.
Contact: YM: ro_3x
Mail: ro_3x@yahoo.com
0

#7 User is offline   capbun Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 30-August 09
  • Marca:Piaggio Liberty 4T
  • Cilindree (cm³):49

Posted 25 November 2009 - 06:43 PM

acum e greu de spus, pentru ca am dat-o pe mana a doi mecanici.totul a inceput cand fii-meu a bagat benzina proasta(de 95,zice el..) si scuterul nu mai avea putere, mergea doar cu 25/ora.Primul mec a desfacut motorul si l-a segmentat, a reglat supapele si a schimbat si lantul de distributie. carburator spalat. nu s-a imbunatatit nimic, doar ca incepuse sa scoata si fum negru. Al doilea, un neamt esuat in constanta, casatorit cu o romanca si cu un atelier de motoare, mi-a segmentat din nou motorul( a spus ca segmentii nu aveau cota corecta) si m-a facut de am luat bobina de inductie noua
tot nimic, doar ca acum scoate zgomotul scuterelor chinezesti si nu mai scoate fum. putere tot nu are motorul nu se accelereaza decat la vale :D
acum ma bate gandul ca, poate, carburatorul are orificii pe care nu am reusit sa le desfund, logic era ca. daca problema a aparut dupa alimentarea cu alta benzina( eu bagam numai 100 petrom), sa fie ceva infundat. am curatat si chiar am inlocuit carburatorul cu unul similar de la alt scuter..degeaba
asa ca m-am lasat pagubas( si crede-ma ca nu renunt usor) dar nu vreau sa ajung la final cu o gramada de piese de rezerva si cu un scuter care se "taraste" cu 15/ora! as schimba amsamblul piston/camasa/segmenti, dar nu am nici o certitudine ca asta e problema. de fapt, ca si la doctor House, problema e diagnosticarea, ca am ajuns sa ma gandesc ca ar putea sa fie ceva si la transmisie...si uite asa ajungi sa demontezi tot pentru un jigler sau mai stiu eu ce!ai idee cu ce se ocupa regulatorul de tensiune si daca el ar putea fi cauza?

This post has been edited by Clodius: 03 December 2009 - 09:20 AM

0

#8 User is offline   Ionel1 Icon

  • Membru
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 29-April 08
  • Marca:Piaggio zip 4T 50c
  • Cilindree (cm³):50

Posted 25 November 2009 - 09:55 PM

regulatorul de tensiune se ocupa cu curentul care vine de la magnetou si il regleaza la 12v. care apoi incarca bateria cu putin mai mult de 12v, pana l14 cam asa.
Mai are sarcina de a alimenta(la curent constant) toate becurile, farul, claxonu`(care fara baterie nici nu il auzi).
In caz ca nu iti mai incarca bateria, nu mai porneste la buton( ma refer daca mai invarte electromotorul), ti-a ars un bec atunci ii defect regulatorul. :D
sper ca ai inteles.

Zici ca nu iti trage, maxim 20km.h, segmenti schimbati toate draciile si tot asa merge.
Pe cric se accelereaza?
scanteie primeste calumea? nu ai vreun fir care face masa si fura curent?
verifica la transmisie sa nu fie variatorul..adica rolele sa nu fie blocate.
acceleratie iti merge la maxim? dai blana si uitete la carb daca s`a ridicat la maxim.
pompa de spritz functioneaza?
cuiul dozator se ridica cand pornesti motorul si il turezi?
Vand diverse piese 2T-4T NOI sau SH.
Contact: YM: ro_3x
Mail: ro_3x@yahoo.com
0

#9 User is offline   capbun Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 30-August 09
  • Marca:Piaggio Liberty 4T
  • Cilindree (cm³):49

Posted 27 November 2009 - 06:19 PM

si pe cric face la fel, nu se accelereaza merci de sugestii, o sa fac testele de care mi-ai spus si mai vedem...

This post has been edited by Clodius: 03 December 2009 - 09:19 AM

0

#10 User is offline   Ionel1 Icon

  • Membru
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 29-April 08
  • Marca:Piaggio zip 4T 50c
  • Cilindree (cm³):50

Posted 02 December 2009 - 09:09 PM

ai poate pistonul si segmentii de la el? Sunt in stare buna?
iti dau un pm cu id`ul meu.
Vand diverse piese 2T-4T NOI sau SH.
Contact: YM: ro_3x
Mail: ro_3x@yahoo.com
0

#11 User is offline   sprinterFb Icon

  • Invatacel
  • PipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 84
  • Joined: 05-January 09
  • Location:Gorj
  • Marca:yamaha aerox

Posted 03 December 2009 - 12:43 AM

Capbun compresie are? si vezi ca distributia nu este corect reglata un dinte de la pinion (ax cu came) mai anainte sau anapoi conteaza, cand este pistonul an punctul mort (sus) trebuie sa fie pe magnetou un semn si unu pe carter si trebuie sa bata unu an dreptul altuia (cu pistonul an punctul mort) te uiti la pinion ca are doua gauri sau linii de la axul cu came, repui lantul pe pinion fara sa se miste pistonul din punctul mort, urmeaza reglajul supapelor, si va merge ca anainte Bafta

Attached File(s)


0

#12 User is offline   capbun Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 30-August 09
  • Marca:Piaggio Liberty 4T
  • Cilindree (cm³):49

Posted 12 December 2009 - 03:59 PM

View PostIonel1, on Nov 23 2009, 11:20 PM, said:

cu cat il vinzi? ai poate si niste piese pentru motor?

tu de unde esti?daca te intereseaza si poti sa vii sa-l vezi, eu sunt hotarat sa-l dau, la un pret rezonabil, nu fac afacere din asta! :) il dau ca nu vreau sa-mi mai bat capul cu el
0

#13 User is offline   Ionel1 Icon

  • Membru
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 29-April 08
  • Marca:Piaggio zip 4T 50c
  • Cilindree (cm³):50

Posted 13 December 2009 - 12:31 AM

ma intereseaza daca ai piese de la el.Cele care le`ai schimbat.
De curiozitate, cat ceri?

Ma intereseaza daca ai pistonul si segmentii mai mult.
Vand diverse piese 2T-4T NOI sau SH.
Contact: YM: ro_3x
Mail: ro_3x@yahoo.com
0

#14 User is offline   Clodius Icon

  • atent, corect si simpatic
  • PipPipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Global Moderators
  • Posts: 1,032
  • Joined: 19-March 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Peugeot V-Clic
  • Cilindree (cm³):50

Posted 14 December 2009 - 10:45 PM

Va rog sa nu transformati acest topic intr-unul de vanzare.
0

#15 User is offline   capbun Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 30-August 09
  • Marca:Piaggio Liberty 4T
  • Cilindree (cm³):49

Posted 18 February 2010 - 11:47 PM

Am luat legatura cu cineva de la motoplus paneuro service, e in bucuresti si mi-a spus ca poate sa repare orice scuter piaggio..ca ei sunt reprezentanta si au mecanici calificati...acum problema este ca trebuie sa-l aduc de la constanta, si nu as vrea sa fac drumul degeaba, ca atunci chiar il las la marginea drumului! stie careva daca baietii astia sunt seriosi?
0

#16 User is offline   shpani Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 21-April 10
  • Marca:Piaggio Liberty 4T

Posted 22 April 2010 - 12:23 AM

View Postcapbun, on 18 February 2010 - 11:47 PM, said:

Am luat legatura cu cineva de la motoplus paneuro service, e in bucuresti si mi-a spus ca poate sa repare orice scuter piaggio..ca ei sunt reprezentanta si au mecanici calificati...acum problema este ca trebuie sa-l aduc de la constanta, si nu as vrea sa fac drumul degeaba, ca atunci chiar il las la marginea drumului! stie careva daca baietii astia sunt seriosi?

salut! mai ai scuterul? m-ar interesa sa cumpar de la tine capacul de la distributie, cablul de frana si acceleratia..
0

#17 User is offline   capbun Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 30-August 09
  • Marca:Piaggio Liberty 4T
  • Cilindree (cm³):49

Posted 27 April 2010 - 10:33 AM

am facut rost de bobina de inductie, inca mai sper sa-l fac sa mearga sau sa-l vand intreg...pe bune, e pacat sa-l dezmembrez! arata bine si...cred ca o sa-i schimb toate, numai sa mearga!!!!
0

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users