Forum Scuter Club: Sfaturi Schimbare Motor Cu 70, 80, 125 Cc written by Ruxi

Jump to content

Toggle shoutbox Shoutbox

LaurX82 Icon : (24 August 2013 - 10:52 AM) Vechea gasca nu mai e nicaeri nu numai pe acest forum. Multi au schimbat categoria, cei noi nu prea ii intereseaza forumurile. Decand cu Facebook pe multe forumuri s-a cam incetat activitatea...
LaurX82 Icon : (24 August 2013 - 10:54 AM) Multi care se cunosc vorbesc pe messenger si tot asa, telefoane, nu prea mai inpartaseste nimeni public mai nimic, s-a facut "bisericute" sa zic asa si acolo e ceva intern nu prea e public.
LaurX82 Icon : (24 August 2013 - 10:56 AM) Interfata mi se pare ok cat de cat vizual, la optiuni mai lipseste cate ceva. Era bun sa fi avut stergere membru si/sau toate postarile lui ceva de genu, adica o munca mai usoara pentru admini/moderatori.
LaurX82 Icon : (04 September 2013 - 07:59 PM) S-a redeschis scuteristi.ro si iara a disparut lumea de pe aici, asa ca forumul ala e dus rau e mai mult de vanzari-cumparari si tepari... :(
victor_vclic Icon : (14 September 2013 - 10:15 PM) Grinch Icon : (24 August 2013 - 10:05 AM) De ce nu esti multumit de interfata? Concret, ce nu iti place la ea?
victor_vclic Icon : (14 September 2013 - 10:22 PM) cred că este prea încărcată
victor_vclic Icon : (14 September 2013 - 10:23 PM) interfața are prea multe opțiuni, nu găsesc imediat un topic în care se discută, este chatul, imaginile, bara din dreapta etc.
victor_vclic Icon : (14 September 2013 - 10:23 PM) sunt și pre amulte subforumuri
victor_vclic Icon : (14 September 2013 - 10:24 PM) dacă postez undeva ar trebui să sară în ochi celorlalți și să-i antreneze la discuție, să zică fiecare ceva și să fie continuat subiectul
LaurX82 Icon : (15 September 2013 - 07:47 PM) Este sus in dreapta View New Content si vezi toate posturile noi/ultimile care s-a postat.
underground2891 Icon : (31 January 2014 - 09:10 AM) laurx82 id meu cel nou e doctoru_doctoru1982 da-mi add sa mai vb pe mess salutare
LaurX82 Icon : (31 January 2014 - 08:46 PM) ok te-am adaugat...
GLUE Icon : (12 April 2014 - 11:37 AM) Salutare, cum merge inceputul de sezon ? Posted Image
LaurX82 Icon : (12 April 2014 - 10:16 PM) prost... ca ploua in fiecare zi :(
GLUE Icon : (15 April 2014 - 07:09 PM) Fiindca tot ploua va invit pe Forum in numar cat mai mare
robertkiran Icon : (23 June 2014 - 08:48 PM) Nu am mai intrat de mult ... forumul asta a murit?
LaurX82 Icon : (24 June 2014 - 07:49 PM) Mort nu e, dar se posteaza mai rar, mai bine mai rar decat deloc cum sunt alte forumuri.
LaurX82 Icon : (24 June 2014 - 07:49 PM) Ai reusit sa iti castigi motorul inapoi ? Robert
robertkiran Icon : (25 June 2014 - 05:39 PM) Din fericire da
LaurX82 Icon : (25 June 2014 - 08:29 PM) Bun.
Resize Shouts Area

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Sfaturi Schimbare Motor Cu 70, 80, 125 Cc Rate Topic: ***** 1 Votes

#1 User is offline   Ruxi Icon

  • Membru veteran
  • PipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 576
  • Joined: 02-April 08
  • Location:Brasov

Posted 14 October 2008 - 12:54 PM

Salut,
in 2008 mi-am luat primul scuter (FB Champion 50cc), cu care am facut cca 2000 km.
Mi-a placut designul si merge f. bine. Pana acum nu am avut probleme, doar un releu de semnalizare dus.

Ideea este ca parca acum imi doresc ceva mai multa putere. Ma gandeam la anul sa iau carnet categoria A si sa fac niste modificari scuterului. (Daca aveam A-ul luam direct un scuter mai mare.)

Ce parere aveti de ideea mea? Este complicat? Mentionez ca vreau sa circul regulamentar, adica sa merg si la RAR si la Politie pentru acte.
Nu stiu unde am citit (probabil pe acest forum) ca scuterele mari de la FB gen Champion au cadrul suficient de mare pt 125cc.

Probabil ca o sa ziceti ca cel mai usor este sa-l vand pe asta si sa iau unul de 125cc. Dar pierd multi bani la vanzare, am dat pe el 5000 lei si nu cred ca-l vand cu 2500-3000.


Astept pareri si eventual informatii despre inmatriculare si omologare RAR.
Cat costa kiturile de 80, 125cc? Marci?
0

#2 User is offline   @llex Icon

  • Membru avansat
  • PipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 306
  • Joined: 02-March 08
  • Location:rosiorii de vede
  • Marca:first bike
  • Cilindree (cm³):50cmc

Posted 14 October 2008 - 03:11 PM

de 125 gaseti pe la 3 milioane setu fara chiuloasa.....nushu dak tr si chiuloasa schimbata....
0

#3 User is offline   LaurX82 Icon

  • Membru veteran
  • PipPipPipPipPip
  • Group: Global Moderators
  • Posts: 740
  • Joined: 28-June 08
  • Location:Galati
  • Marca:Zhongyu Fortuna 110
  • Cilindree (cm³):110

Posted 14 October 2008 - 09:16 PM

Si pe mine ma interesa, ca doar scuterul meu este si in varianta de 125 cmc si arata indentic, numai ca la mine pe spate am roata de 10 si cel de 125 e de 12, dar sa nu coste omologarea la RAR cat e motorul : Nu cred ca e de ajuns numai motorul, trebuie toata bascula cu transmisie, toba tot.
0

#4 User is offline   Ruxi Icon

  • Membru veteran
  • PipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 576
  • Joined: 02-April 08
  • Location:Brasov

Posted 14 October 2008 - 09:22 PM

pai d'asta intreb si eu...
poate asa aflu tot ce se poate pana la primavara...

a facut cineva asa ceva? Sau sunt un visator gen A. Vlaicu?
0

#5 User is offline   gagalin Icon

  • Membru veteran
  • PipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 659
  • Joined: 29-January 08
  • Location:bucuresti,lujerului
  • Marca:hibrid facut de mine
  • Cilindree (cm³):70 malossi cu putini cai

Posted 14 October 2008 - 09:32 PM

fara suparare !! dar voi va ti intrebat daca carterul suporta cilindru de 125 , in cel mai fericit caz suporta de 80 si atat , ca dupa aceea pereti devin foarte subtiri , daca mergea !!!??!?! cati dintre noi nu treceau si la mai mare cilindree 200 -250 , aceste lucru este posibil numai daca SCHIMBATI TOT , insemnand motorul , carterul , toba , si poate niste modificari la sistemul de prindere .

dar ma intreb si eu , care bascula ???
"Intotdeauna mi s-a parut bizar ca trebuie sa facem coada ca sa ne vindem timpul altuia. E o forma de sclavie voluntara .- Charles Handy"
0

#6 User is offline   gigel Icon

  • Membru
  • PipPipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 170
  • Joined: 24-June 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:E pe vine dar se ridica in curand
  • Cilindree (cm³):---

Posted 14 October 2008 - 09:36 PM

La RS 50 ca sa il transform in 125 , ca si eu m-am interesat :P , motorul 125 ,bascula , toba , carburatorul , muzicuta ,filtru aer , instalatie electrica , deci toate astea m-ar fi dus cat as fi luat un rs 125 de nota 100 :lol: acum daca va interesati cat va costa piesele va faceti un calcul , dar sincer vindel si ia un SH , mai scoti ceva din buzunar dar macar e totul gata facut sau depinde daca ai placerea de a modifica atat ... eu cred ca o sa duca un pret cam piperat sa faci 125 cmc
0

#7 User is offline   GLUE Icon

  • vaselina
  • PipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Global Moderators
  • Posts: 808
  • Joined: 16-January 08
  • Location:IASI
  • Marca:GUOBEN (scuter de criza)
  • Cilindree (cm³):ca mai toata lumea - 50

Posted 14 October 2008 - 09:43 PM

@ Ruxi
Sunt cateva modele al caror sasiu are echipare duala adica cu motor de 50 cm3 tip 139QMB
sau GY6 (sau echivalent) de 125 cm3.

trebuie intrebat dealerul, dar un motor nou e in jur de 2,5-3000 RON.

Cel mai simplu iti iei un kit de 80cm3 de la smartmotor sau de la altii, niste role si o curea kevlar si cu maxim 500RON ai rezolvat problema.
Omologarea de la RAR te mai costa ceva (nu stiu cat) dar sub 500RON si ai sa fii legal (cu numere albe)

Sau il vinzi pe al tau cu 3000 RON si bagi diferenta (care ai da-o pentru tuning) si iti faci o rata la unul mai mare si de firma.
Tine cont ca unul mai mare consuma mai mult si are si consumabile ceva mai scumpe.
_______________________________________________________________
O lingura de vaselina aplicata la timp face cat un mecanic priceput.
0

#8 User is offline   alex67x Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 13-July 08
  • Location:Vrancea
  • Marca:Aprilia SR 50 R Spain's No.1
  • Cilindree (cm³):49

Posted 14 October 2008 - 10:00 PM

View PostRuxi, on Oct 14 2008, 01:54 PM, said:

Probabil ca o sa ziceti ca cel mai usor este sa-l vand pe asta si sa iau unul de 125cc. Dar pierd multi bani la vanzare, am dat pe el 5000 lei si nu cred ca-l vand cu 2500-3000.


Mai bine nu il mai modifici, il pastrezi asa, si iti iei mai tarziu ceva de 600cc. ^_^ (asta as face eu)
0

#9 User is offline   Cosmin Icon

  • Invatacel
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 26-August 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Generic XOR
  • Cilindree (cm³):125

Posted 14 October 2008 - 10:49 PM

Parerea mea ... posesor scuter de 125 cmc .. E costisitor sa il faci de 125 ... Basca mai trebuie sa faci si scoala moto ( am auzit ca se cade pe capete cu introducerea noului sistem informatic ) . Eventual pune-i un kit de 80 daca tii neaparat .. daca nu lasa-l asa .. vinde-l .. fa scoala si ia-ti ceva de la 250 cmc in sus... Eu nu am nici un avantaj ca am de 125 ( stoc ) ... Sunt oameni pe forum care au scutere de 70-80 care ma bat la fund la demaraj ... si chiar am auzit ca se tin si in 100 km/h .. pt ca atat prind eu cu el ( tinand cont ca am si vreo 105 kile , 1.85 ) ... presupun ca unul mai subtirel ar fugi cu el in 110 .. sunetul tobei e cel care m-a facut sa ma indragostesc de el :) e altceva.. oricum , este alegerea ta .
Cu ce știi sfătuiește , cu ce poți ajuta.
0

#10 User is offline   Mugur Icon

  • moderator aria tehnica
  • PipPipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 1,217
  • Joined: 04-June 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Generic XOR
  • Cilindree (cm³):70

Posted 14 October 2008 - 11:17 PM

Raspund pur tehnic: nu face prostia sa pui 125 in loc de 50. Daca viteza vrei (altfel nu vad de ce vrei asta) exact aia vei face.. vei merge tare, ori catastrofa nu a fost conceputa sa sustina un asemenea cuplu si te vei face chisalita intr-o ocazie cu ceva mai mult ghinion.
Si 70-80cc facuti cu cap pot aduce puteri/cuplu surprinzatoare. Iti dadeam acelasi sfat si daca era fabricat de piaggio, la FB este deja de "cascadorii plansului".
Posted Image Omul cu adevarat bun este doar cel ce ar fi putut fi rau si n-a fost.
0

#11 User is offline   dezkreator Icon

  • Membru avansat
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 399
  • Joined: 29-September 08
  • Location:Constanta
  • Marca:Motowell Magnet City
  • Cilindree (cm³):50

Posted 15 October 2008 - 06:33 AM

sustin si eu ce spun baietii aici - nu se merita sa iti pui 125 pe cadru pt ca trebuie tot ansamblul carter-transmisie-roata spate-carburatie etc de la un 125...cel care il ai acum(carterul) nu il poti adapta pentru 125 din varii motive (ambielaj slab,prinderi,transmisie de 50-80 cc)...daca poti face rost la un pret bun de un motor complet de 125 poate ar merita,cu pricepere si indemanare,multa atentie si judecata...daca nu , devine costisitor...
5 km\h speed limit
0

#12 User is offline   Adytza Icon

  • Membru veteran
  • PipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 967
  • Joined: 30-June 07
  • Location:Alexandria
  • Marca:2x Sprinter 1x Derbi Atlantis

Posted 15 October 2008 - 05:37 PM

Set 70,80/Filtru de aer sport/Jiglere mai mari sau carburator mai mare/role grele la variator.Cum zicea si Mugur daca iti reglezi astea bine o sa-ti mearga super ;)
我爱 速度
0

#13 User is offline   Ruxi Icon

  • Membru veteran
  • PipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 576
  • Joined: 02-April 08
  • Location:Brasov

Posted 15 October 2008 - 07:34 PM

Ok, vad ca incep sa ating scopul acestui topic.
Pricep ca este 70-80 cc mai ok in cazul meu...
Intrebare: Ce kit se potrivese de 70, 80cc? Ce anume trebuie sa schimb? In ideea in care voi face schimbarile cred ca voi apela la un service specializat, dar vreau sa cumpar eu piesele sa nu ma fenteze aia cu ceva dezmembrari...
0

#14 User is offline   LaurX82 Icon

  • Membru veteran
  • PipPipPipPipPip
  • Group: Global Moderators
  • Posts: 740
  • Joined: 28-June 08
  • Location:Galati
  • Marca:Zhongyu Fortuna 110
  • Cilindree (cm³):110

Posted 16 October 2008 - 08:25 PM

Daca as pune un kit de 80 cmc merita sa-l omologhez scuterul din nou sau nare sens? Doar sa fiu legal si daca am permis cat A, doar asa. Este diferenta mare de la 49 la 80 ? Cu incalzirea motorului cum este?
0

#15 User is offline   GLUE Icon

  • vaselina
  • PipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Global Moderators
  • Posts: 808
  • Joined: 16-January 08
  • Location:IASI
  • Marca:GUOBEN (scuter de criza)
  • Cilindree (cm³):ca mai toata lumea - 50

Posted 16 October 2008 - 08:41 PM

@Ruxi
Incerca un kit de 80cmc complet. Daca ai motor 139QM(A)B se potriveste kitul de la www.smartmotor.ro.
E complet si are racirea buna. Vine cu chuilasa noua si altele. Pretul e aprox 350 RON

La kit de 80cm3 iti trebuie role de 7.5-8.5 grame si curea cu insertii kevlar.
Trebuie umblat si la carburator si la filtrul de aer ca sa ai ceva putere in motor.

Bafta la modificari

@cosx25

Din punct de vedere legal orice modificare la utilajelele, automobilele si vehiculele
care circula pe drumurile publice trebuie omologate de RAR.

Desigur cei mai multi nu omolgheaza aceste modificari, asta nu inseamna ca e si legal.
_______________________________________________________________
O lingura de vaselina aplicata la timp face cat un mecanic priceput.
0

#16 User is offline   X-TA$Y Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 17
  • Joined: 22-February 09
  • Location:pascani
  • Marca:first bike
  • Cilindree (cm³):125

Post icon  Posted 27 February 2009 - 09:13 AM

salut sincer ce spuneti voi aicea nu este adevart tot
eu am un fb galaxy care initial a fost de 50 iar acum l-am facut de 125 e inca in rodaj
nu-ti trebuie prea multi pt al face de 125 (la bani ma refer) maxim 500 ron
tot ceti trebuie la el pt al face de 125 este un set fara kiuloasa de 125 care e 230 ron
apoi o baterie de minim 12 amperi ca cea originala de 4 nu-ti invarte motorul nici macar la cald iar bateria te ajunge cam 150 ron
apoi iti mai trebuie dupa ce termini rodajul un cdi nelimitat care te mai ajunge 80 ron
si un meserias care satzi regleze tachetii , carburatorul
Asfalt uscat ...http://www.scuterclub.ro/forum/style_images/1/folder_post_icons/icon10.gif

aa :blink: ca uitasem e posibil sa-ti mai apara si ceva neasteptat cum ar fi sa ti se crape capacul de la transmisie cand il pornesti primele ori cu ulei in cap ca alt fel nu tzio ia :rolleyes: sau se poate sa ramai cu filetul la bujie in kiuloasa dak nu pui bujie noua cand faci motorul ;)

This post has been edited by Clodius: 28 February 2009 - 01:08 AM

0

#17 User is offline   Ruxi Icon

  • Membru veteran
  • PipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 576
  • Joined: 02-April 08
  • Location:Brasov

Posted 27 February 2009 - 10:28 AM

pana acum am schimbat rolele cu unele de 5.1, am cumparat arcuri (mare+3mici) la ambreiaj pt demaraj si curea de kevlar dar care inca nu le-am montat.

Dupa montaj ma voi decide ce voi face in privinta motorului. Acum am citit ca cineva si-a pus set de 50cc Malossi si cica ca este mare diferenta. Eu nu inteleg de unde rezulta aceasta "mare diferenta".

Poate, daca este asa bun setul Malossi, voi une unul de 50 (sa raman legal).

Initial, cand am deschis acest topic ma gandeam ca poate gasesc un scuter busit in fata de la care sa iau motorul + tot ansamblu spate.

Astept pareri!
0

#18 User is offline   Mugur Icon

  • moderator aria tehnica
  • PipPipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 1,217
  • Joined: 04-June 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Generic XOR
  • Cilindree (cm³):70

Posted 27 February 2009 - 11:50 AM

E diferenta pentru ca seturile de 50cc malossi nu sunt restrictionate pe evacuare asa cum sunt seturile stoc. La noi cel putin (la 2T) evacuarea e gatuita rau chiar din cilindru, deci inainte de a ajunge in toba.
Posted Image Omul cu adevarat bun este doar cel ce ar fi putut fi rau si n-a fost.
0

#19 User is offline   Inginerul Icon

  • Membru
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 104
  • Joined: 09-February 09
  • Marca:am avut
  • Cilindree (cm³):2

Posted 27 February 2009 - 12:58 PM

Daca vrei sa-l modifici mergi la scootermania.ro . au si kituri de 80, si mecanicul sa-l asambleze si oamenii sa-ti dea sfaturi.
Motorul chinezesc de 125 are prinderea desupra, ala de 50 dedesubt. Si motorul complet e minim 2500 ron. Asa ca mai mult de 80 cmc nu poti sa pui pe al tau.
xtasy, ne lasi cu vrajeala? Unde ai vazut tu set de 125 pentru QMB-urile de 50?
0

#20 User is offline   X-TA$Y Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 17
  • Joined: 22-February 09
  • Location:pascani
  • Marca:first bike
  • Cilindree (cm³):125

Posted 11 March 2009 - 11:36 AM

eu pe al meu am pus sa potrivit deci nu stiu dc nu ar merge si la altzii iar plus de asta ce am spus eu nus vrajeli sunt intampolari reale care mi sau intamplat mie

This post has been edited by Clodius: 11 March 2009 - 11:36 PM
Reason for edit:: Te rog nu mai da quote la mesajul imediat anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply

0

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users